sprawdź moje

Treningi

Treningi dla osób z insulinoopornością

Treningi dla kobiet w ciąży i po ciąży

Treningi dla osób, które nigdy nie ćwiczyły na siłowni i chcą zaprzyjaźnić się z ruchem

Treningi siłowe (praca m.in. ze sztangą oraz kettlebells)

Treningi usprawniające (dla z kłopotami zdrowotnymi, po kontuzjach)

Treningi dla osób z insulinoopornością
Od 2018 roku współpracuję z Fundacją Insulinooporność – Zdrowa dieta i zdrowe życie. Sama cierpiałam na tą przypadłość (obecnie jest w stanie remisji). Jestem specjalistką aktywności fizycznej w insulinooporności. Pacjentki (głównie, ale nie tylko panie) wymagają specyficznego podejścia treningowego. Oprócz ryzyka hipoglikemii, istnieje ryzyko pogorszenia stanu zdrowia w dłuższej perspektywie. W praktyce najczęściej spotykam się z najzywczajniejszym (ale jakże frustrującym) brakiem efektów treningowych, po trenowaniu na własną rękę. Wtedy osoba trafia do mnie z prośbą o pomoc. Jeśli zatem cierpisz na IO, zapraszam do współpracy.
Treningi dla kobiet w ciąży i po ciąży
Tytuł magistra na warszawskiej AWF otrzymałam po obronie pracy dotyczącej aktywności fizycznej kobiet w ciąży. Oprócz obszernego zaznajomienia się z biologią, która dyktuje metody treningowe podczas ciąży, szeroko zbadałam temat wpływu regularnej aktywności na psychikę młodej mamy. Regularnie trenując podczas ciąży, znacznie redukujesz stres i strach przed porodem. Podnosisz poczucie skuteczności i chętniej myślisz o sobie, jak o kobiecie silnej i zdolnej do dobrego macierzyństwa. Poza psychicznymi aspektami, oczywiście znacznie przyjemniej przebiega okres ciąży (redukcja bólów kręgosłupa i obrzęków nóg), a poród jest szybszy i łagodniejszy. Nie można także zapomnieć o sprawniejszym powrocie do formy po porodzie i przygotowaniu fizycznym do bycia mamą.
Treningi siłowe (praca m.in. ze sztangą oraz kettlebells)
Zarówno poprzez uczestnictwo w licznych szkoleniach, jak i doświadczenie zdobyte na sobie oraz podopiecznych, jedną z moich specjalizacji jest trening typowo siłowy. Jeśli chcesz nauczyć się dźwigać sztangę czy kettlebells i zbudować siłę – dobrze trafiłaś! Wiele lat praktykowałam ten trening, dążąc do zwiększania maksymalnego dźwiganego ciężaru. W 2018 roku dołączyłam do elitarnej grupy Top Team certyfikowanej przez Strong First, a także jako trzecia kobieta w Polsce zdałam międzynarodowy Sinister Challange. Ukończyłam szkolenia z programowania treningu siłowego i technik trójbojowych. Swoje umiejętności wykorzystuję układając plany podopiecznych, którym zależy na sukcesach w dźwiganiu żelastwa.
Treningi dla osób, które nigdy nie ćwiczyły na siłowni i chcą zaprzyjaźnić się z ruchem
Jeśli jesteś totalnym nowicjuszem, nie lubisz aktywności fizycznej, ale zarówno lekarz jak i twoja troska o swoją przyszłość sugerują zadbanie o formę – TO WŁAŚCIWY ADRES. Chętnie wprowadzę Cię w regularną aktywność fizyczną. Dopasujemy taką formę ruchu, abyś czuła się komfortowo i czerpała z niej przyjemność. Aktywność fizyczna może być pasją. Zdarza się, że moi podopieczni nie wiedzą kiedy, a zakochują się w regularnym ruchu, po czym nie mogą doczekać się kolejnego treningu. Daj sobie szansę! Poczuj się sprawniejsza, silniejsza i pełna wigoru. Wzbogać się o nowe doświadczenia i zrozum, dlaczego na ciało człowieka mówimy aparat RUCHU. Zapraszam!
Treningi usprawniające (dla z kłopotami zdrowotnymi, po kontuzjach)
Kontuzje barków, zerwanie więzadeł w kolanie, dyskopatie czy inne problemy z aparatem ruchu są dużą przeszkodą w regularnej aktywności fizycznej. Jeśli przeszłaś rehabilitację z fizjoterapeutą i masz zielone światło do ćwiczeń, nie należy zbyt gwałtownie wracać do treningów. Dzięki wiedzy zdobytej na AWF oraz szkoleniach z treningu medycznego, kursie masażu czy literaturze książek związanych z rehabilitacją, jestem w stanie pomóc Ci wrócić do regularnego ruchu. Uwierz, że możesz trenować niczym przed kontuzją, wszystko jednak wymaga konsekwencji, cierpliwości i wiedzy, jak postępować aby sobie nie zaszkodzić. Śmiało, możesz mi zaufać.